Friday, April 24, 2015

Tayangan Amal || Avengers Age of Ultron




Company aku kasi 2 tiket utk tgk Tayangan Amal cite Avengers Age of Ultron. Aku decide nak bawak Hafiz coz tiket FREE kan. At least kalau dia nak keluar, xde la rase burn sgt duit aku. Ni first time aku bawak Hafiz tgk wayang. Takot la jugak dia mengamok nak keluar or tak duduk diam. Budak2 taw jer laa..

Aku dah siap belikan PopCorn, Nugget, Sosej.. Haa.. 
Ni bekalan la kalau dia meragam dalam tu nnti kan..


Alhamdulillah.. Dia behave sgt.. Weeee!!!! Memula dia peluk2 jgk la aku sbb takot ngn sound system wyg yg kuat ni.. Lama2 bila dia dah boleh biasakan diri, haa siap mkn popcorn sambil tgk wayang.
Gud Job Bro! Cite ni dekat 3 jam, ade la jgk aksi Hafiz baring la, Lentok2 la igtkan nak tdo tapi rupanya bertahan jer mata dia.. Bila dia dh bosan mula baring2 kat carpet tu la, duduk2 kat tangga. Tapi sib baik dia xkacau org, buat hal dia jer.. Sambil pegang air, sambil lepak kat tangga.. Mcm abg2 sgt lepak kat tepi tangga. Next time boleh la paw daddy blanje kite tgk wyg kan Hafiz?? =) Kebetulan seat yg aku dpt couple seat.. Mmg luas la utk ber-3.. Ruang kaki pon luas.. Baring la puas2 Hafiz.. 

Aku kasi 3.5/5 bintang utk cite Avengers.. 


No comments:

Post a Comment