Monday, December 22, 2014

Gold Coast || Sahara Restaurant


Byk betul kedai Halal kat area Surfer Paradise ni.. Jadi xperlu kot nak bawak periuk nasi bagai. Tapi kalau dtg ngn family, nak jimat better masak sendiri. Lagi menambah2 byk kali =p

Sahara Restaurant. Dari memula sampai lagi aku duk cari2 kedai ni.. Rupanya dekat sgt dgn hotel. Tak perasan.. Before dtg Gold Coast, aku ade la jgk baca2 blog org yg penah dtg. Dorg ckp kat Sahara sedap mknan dia..Tu yg aku beria mencari..


Macam2 menu ada.. Time lapar, sume rasa nak..




Selfie dulu sementara tunggu mknan siap.. Memula dtg Sahara kitaorg tapau jer.


Nasi + Lamb.. Menu aku la ni.. Nasi xdpt dipisahkan..



Partner aku order Mix + Fries.. Ade lamp ngn chicken kalau x silap.. Bergegar2 pic, lame sgt la tu gamaknyer..

Recommended.. Sedap!! G mkn kat kedai lagi bagus kot.. Sbb dorg x kasi plak kitaorg sos or mayonis.. Hampehhh.. Kalau kat kedai senang leh mintak.. Aku pon xterigt nk check..

No comments:

Post a Comment