Thursday, October 2, 2014

Thaitanic Boat Noodle || Scott Garden



Dah lama aku teringin nak try mkn kat Thaitanic Boat Noodle.. 
Aku nih bkn blh sgt kalo org duk upload2 pic mknan ni, pastu mula la teringin.. 
Yang paling bestnyer di saat aku teringin tu, tetibe aku nampak banner "Thaitanic Boat Noodle Opening Soon".. Woahhhh.. Senyum sampai ke telinge.. Tak payah g jauh2, kat office jer dorg nak bukak.. Weeeee..

Opening jer terus aku serbu. Yang bestnye time opening RM1/bowl.. 
Normal price RM1.90/bowl..


Menu dia ada 4 ni jer.. Either Beef / Chicken.. And dry / Soup.. Aku prefer soup.. Sbb kalo xde soup tekak aku ni mcm tercekik. HeHe.. 

And yg paling penting kena letak chili flakes + cuka cili padi dia.. Meletop.. Makin pedas makin sedapp.. I loike.. Kalo x pedas, tekak aku ni xleh terima la plak..



First Batch.. Malu2 jer weh nak order..


Yang ni jenis Soup


Yang ni jenis dry..



Hasil 3 org mkn.. Mmg xbyk pon sbb first day opening ni service dia agak lambat sikit. Biase la opening kan.. Hopefully next time pergi, dh laju la kan.. Syiok sikit blh mkn bebyk..
Byk aku tgk org comment yg mangkuk byk sumbing, tapi kat sini of course la xde sumbing time aku gi sbbnye opening kan. Sume la mangkuk baru..

Selalu org tanya, byk mana portion 1 mangkuk tu?? Ada la dlm 1-2 sudu.. 
Sebab tu la blh makan bermangkuk2 =)

Rate: Kalau dari 5 bintang, aku kasi 3 bintang =)

No comments:

Post a Comment