Wednesday, August 6, 2014

Raya 2014


Selamat Hari Raya!! Maaf zahir dan batin.. Rasenye mcm x terlambat kot nak wish.
Raye kan sebulan..

Org lain dah habis post entry raya, aku baru la sibuk nak up entry. Biasela kemalasan melanda.
Raya tahun ni aku xde la buat round2 Malaysia mcm tahun2 sebelum ni.. 4 hari sebelum raya akak aku bersalin, so kitaorg beraya kat Kuantan jer la. Tak gi memane pon..


Acara wajib tiap2 tahun.. Gamba family.. Lokasi pon same.. 
Tahun depan nak kne ubah la lokasinye..
Tema kalini biru ape ntah namenye ni.. Yang pastinye aku la baju lain sikit sbb aku xbape nak gemar kain2 kosong ni sbb aku kuat bepeluh.. 


Tahun ni tahun pertama Hafiz beraya. Alhamdulillah collection duit raya amat menggalakkan. 
Nanti mama simpan dalam Bank Hafiz ok? =)


Kalau tahun2 sebelum ni aku sibukla pegang camera. 
Duk snap sane, snap sini.. Upload sana, upload sini.
Tahun ni aku xpgg pon camere or hp. Duk pegang ini budak jer.. Ini pon gamba curi2 org lain upload kat FB. Kuikuikui..


1 comment:

  1. Wah tema biru. Cantik. Btw, Selamat hari raya Aidilfitri :)

    Jemput singgah My recent post : Hidangan KungFu Paradise Sedap!

    ReplyDelete