Wednesday, June 4, 2014

Palmerston North || Te Apiti Wind Farm


We are ready to go!!! Hari pertama nak jln2 harus lah terover excited..



Hepy jer ini budak.. Kat sini diwajibkan budak2 pakai car seat and penumpang belakang pon wajib pkai seat belt. Speed Limit pon kena follow.. 50km/hour dlm bandar.. Boleh?? 
Kat luar bandar jer 100km/hour.. Walaupon xde speed trap tp aku tgk depa follow jer.. So aku pon follow jgk la.. Kene saman kang mmg naya jer.. 



Harini adik aku bawak kitaorg pegi wind farm.. Dekat area Manawatu Gorge.. 
Ni la pemandangan sepanjang jalan.. Tenang jer mata.. Hijau2.. mmg mcm lukisan



Kat sini blh tgk kincir angin yg besar2 tu.. Mcm cite teletubbies jer pemandangan dia. Chantik sesgt.. Angin dia sgttttt kuat.. Aku rase nak melayang2 bdn aku nih.. Nak bukak pintu kete pon bukan main susah..









Sedaya upaya aku berdiri kat sini.. 
Angin dia mmg blh buat korg terbang.. HaHa..





Hafiz kena snap pic sambil dia duk dlm car seat.. HaHa.. Have to la, nnti anak aku melayang pulak.. 


Kat sini ada lebih kurang 55 biji kincir angin ni.. Ketinggian dia dlm 70meter..
Mmg tinggi btol.. 

No comments:

Post a Comment